איור למגאזיו Forno

אחלה מגאזין. כפולות עצומות של נייר כרומו עבה ומשובח, הדפסה איכותית, חומר מגוון ממיטב המאיירים והיוצרים, ועורכת כל כך מתוקה ומגניבה- שאני כל פעם פשוט מתביישת שאני לא מספיקה לדדליינים שלה, ולא שולחת כלום. השנה הבטחתי לה בפסטיבל הקומיקס- הפעם- אני עושה את זה. וככה, עם כל הלחץ של הקיץ והבלאגנים- התיישבתי לבדוק. הנושא- סאדו. לא נורא- היו נושאים קשים מזה. הגודל- עצום- קצת מפחיד- אבל הבטחתי. קונספט- לא היה לי. לא היה, לא היה, לא היה, התחיל להתקרב הדדליין- ואין לי קונספט. נזכרתי בגלויה שמצאתי באנגליה לפני מלא שנים- שהצחיקה אותי מספיק בשביל לקנות ולהביא לחברים.

dwarf.jpg

ניסיתי להסביר לעצמי למה כל כך אהבתי- אולי בגלל הקונפליקט בין החמוד הבנאלי- והמוזר.
חמוד- אני יודעת לעשות. כמה קשה יהיה לעשות מוזר ?
זכרתי חולצה שהיינו לובשים בתיכון לפני 20 שנה
של תינוק בוכה עם מוצץ, ומצביע על תינוקת מחוייכת , שהמוצץ תקוע לה במקום פחות רגיל.(אחרמאשר בסקיצה הזו. היינו ילדים תמימים, היינו, בתיכון…)
עשיתי לי סקיצה מהירה ככה בשביל הקומפוזיציה

14.jpg

עידנתי טיפה את הקווים

24.jpg

ניסיתי להבין את ההוראות של העורכת בקשר לצבעניות- מג'נטה, לבן ושחור ותו לא- והלכתי על זה.

34.jpg

אפילו ניסיתי כזה

43.jpg

כשפתאום קלטתי שאפשר לעשות גם גוונים של שלושת הצבעים האלו
מה שהביא אותי בכלל לזה

52.jpg

העורכת החמודה דרשה- וקבלה- שילוב של השניים

62.jpg
והבטיחה שאולי תנסה לדחוף את הציור הזה בעמודים שהם פחות פשיסטים _אדום, לבן שחור)
אמרתי- סבבה. מגיע לציור הזה טיפה יותר צבע, אני יכולה לחכות- אבל הבלוג לא. מאז שהתחלתי את הכתיבה פה- אני רצה ושומרת כל סקיצה וכבר מתכננת איך אציג את זה בבלוג. סוג של הפרעה שכזו. הבלוג נותן לי אופציה לחוש את הקהל כמעט בזמן אמת. נותן לי להראות סקיצות וווריאציות של איורים , שאחרת- לעולם לא היו רואים אור יום, נותן לי במה נוספת, אינטראקטיבית , תחת שליטתי, ופתוחה לעריכתי. מה צריך יותר ?

2 comments

1 לילך מדר { 09.30.07 at 5:07 pm }

מרתק לראות תהליך עבודה מרוכז בדף אחד. את כל העבודות האלה קיבלתי בזמן אמת ולפי סדר הופעתם כאן (אני ה"עורכת החמודה"), ורק עכשיו הבנתי את כוונת המשורר בהוספת הגוונים, שהפכה את העבודה למוגמרת. עכשיו העורכת (עדיין חמודה אני מקווה) מבקשת לקחת את העבודה הראשונה (שיער שחור, רקע ורוד) ולהוסיף לה גוונים שיהפכו אותה לעגלגלה ומושלמת (כמו הורסיה השנייה). אני יושבת עכשיו נרגשת מול המחשב- מקווה, מחכה ומצפה לראות את הפלא הסופי… בקרוב אצלכם.

2 FOODHA { 12.30.07 at 7:45 pm }

מקסים, תהליך החשיבה והיישום.
באיזה גליון ומתי זה יתפרסם(או התפרסם)
אני מכיר כמה אנשים המקורבים למר תפ'א שלא יאמינו לאן הוא מטייל כשגב' תפ"א יושנת…

Leave a Comment